Bilet ve rezervasyon çözümleri çoğunlukla seyahat ve konaklama (demiryolları, hava ulaşımı, otel…) sektörlerinde kullanılmaktadır. Fakat bu sektörlerle sınırlı değildir ve eğlence (sinema, eğlence parkları, konser ve gösteri) sektörü gibi sektörlerde de ileri bir çözüm olacaktır. Temelde, müşteriler veya potansiyel müşterileri için telefon üzerinden online sipariş ve işlemlerle bir hizmet sağlayan herhangi bir firma kapsamlı bir müşteri etkileşim çözümü için bilet ve rezervasyon çözümlerimizi düşünmelidir. Örneğin, sinema sahibi telefon ile otomatik bilet satışı ile daha hızlı ve problemsiz bilet satışı yapabilir böylece bilet satışı ve müşteri sayısını artırabilir. Benzer şekilde, bir havayolu şirketini düşünebilirsiniz. All-in-one call center çözümümüz ile müşterilerinize bilet satış ve rezervasyonlar için kolay ve hızlı bir çözüm sağlamış olursunuz.
IVR (Interactive Voice Response) ve Çağrı Merkezi çözümlerimiz tek bir telefon görüşmesi ile müşterilerinize rezervasyon, bilet satış ve ödeme için güvenli bir işlem platformu sunmanıza olanak sağlar. Bilet ve rezervasyon çözümümüz entegre multimedya kanal (Voice, Chat, SMS, E-mail, Faks) ile birden fazla kanal üzerinden müşterilerine geniş erişim sağlamak ve iş hacmini artırmak isteyen bir organizasyon için idealdir.
KPI IVR tabanlı ödeme ve bilet rezervasyon çözümleri ile müşterilerinize 7×24 çağrı merkezi aracılığıyla hizmet sunmanızı sağlayan bir çözümdür. Kişiye özel ve güvenli IVR üzerinden e-bilet için rezervasyon ve ödeme yapabilmenize olanak sağlar. Müşterileriniz, güvenli bir gateway üzerinden kredi kartlarını kullanarak anında ödeme yapabilir ve e-posta yoluyla e-biletlerini alabilirler ve böylece güvenli ve hızlı bir şekilde rezervasyonlarını tamamlamalarına olanak sağlar. Müşterilerin kredi kartı veri güvenliği artırmak için, kredi kartı bilgilerini PNR/rezervasyon kaydında maskeli bir şeklide gösterilmektedir ve bu bilgiler çağrı merkezi çalışanları için hiçbir şekilde erişilebilir değildir. Örnek Senaryo; Uçak bileti satışı için müşterileriniz aşağıdaki adımları takip etmektedir. Müşteri, çağrı merkezini arar ve en kısa sürede bir agent’a bağlanır. Müşteri çağrı merkezi temsilcisine uçuş için güzergah bilgilerini verir. Agent güzergaha dayalı bir PNR (rezervasyon kayıt) yaratır ve müşteriyi ödeme için IVR’a bağlar. IVR kredi kartı numarası, CVV ve son kullanma tarihini otomatik sorular sorarak müşteriden girmesini ister. Başarılı kart doğrulamadan sonra e-bilet oluşturulur ve IVR sistemi tarafından bir kopyası rezervasyon sağlanan e-posta adresinize gönderilmektedir.