KPI inbound, outbound ve blended call center çözümlerinin sunduğu esnek ve dinamik mimarisi ile özelleştirilmiş iş akışlarının ve değişken ihtiyaçların bulunduğu sektörlere hitap etmektedir. Örneğin, lojistik, üretim, eğlence, seyahat ve konaklama gibi belirli işlevler için özelleştirilmiş hizmetlerin sunulduğu sektörlerde ideal çözümler sunmaktadır.
Sipariş yönetimi lojistik ve üretimde oldukça yaygındır. Bu firmaların ve bireylerin tüm satış süreci boyunca siparişleri izlemesine olanak sağlayan bir çözümdür. Bir müşteri telefon üzerinden siparişini verebilir ve bu siparişin son durumunu izleyebilirsiniz. Diğer bir taraftan lojistik takip, izleme ve yönetimi, iş süreçleri ile entegrasyon kolaylığı ile all-in-one bir çözüm elde etmiş olacaksınız. Böylece müşteri memnuniyetini artırırken maliyetlerinizi azaltmanızı sağlar.
Tam anlamıyla sipariş yönetimi çözümü, CRM, veritabanı, Ses kayıt sistemi ve raporlama (analitik) ile entegre bir blended call center (ya da sadece inbound) çözümü ile uygulanabilir. KPI kapsamlı müşteri etkileşim süreçleri ve nihai müşteri deneyimi için güçlü raporlama ve analiz için çözüm olanağı sağlar. Müşterilerinizden gelen çağrıları en uygun agent’lara en hızlı şekilde yönlendirirken MyClient agent’ların önüne açılan özel ekranlar ile ürün, sipariş, müşteri ve nakiliye ile ilgili detaylı bilgilerin görüntülenmesi ve yönetilmesine olanak sağlamaktadır.