Self servis uygulamaları aracılığıyla arayan kişilere eşlik edebilir veya mevcut en iyi agent’ı belirlemek için gerekli olan arayan kişi bilgilerini toplayabilirsiniz
Müşterilerinizi Gelişmiş IVR Self Servis Uygulamaları İle Karşılayın
KPI IVR yazılımı ile müşterilerinizin veya çalışanlarınızın telefon ile istedikleri bilgilere ulaşabilmelerini, bu bilgiler doğrultusunda işlem yapabilmelerini ve böylece interaktif olarak 7/24 doğru ve hızlı hizmet almalarını sağlayabilirsiniz. Yoğunlukla tekrarlanan işlemlerinizde, insan gücü yerine self servis IVR sistemlerini kullanarak, verimliliği ve müşteri memnuniyetini artırabilir ve maliyetlerinizi önemli ölçüde düşürebilirsiniz.
KPI IVR, ek personel alımına gerek kalmadan iş süreçlerini geniş bir alanda gerçekleştirebilmenin en iyi yoludur. Örneğin; rezervasyon, bilet satış, bilgi hattı, sipariş girişi, öğrenci not durumları, ders programları, alo randevu, tüketici danışma hatları gibi birçok alanda telefonu güçlü bir iş aracı haline getirmektedir.
Müşteri memnuniyetini arttırın
KPI’in IVR teknolojisini kullanarak, arayanlarınız için self-servis seçenekleri temin edebilir ve müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz. Müşterileriniz şirketinizle bağlantıya geçtikleri andan itibaren kusursuz ve istikrarlı bir deneyimin keyfini çıkarıyor olacaklardır. Agent’larınız, parmak uçlarındaki önemli ve güncel müşteri bilgileri sayesinde, daha üretken olacaklardır. Bu da, çağrı merkezinizin işlem masrafını azaltacaktır.