İletişim alanında sürekli olarak yenilikler ve gelişmeler olmaktadır. Önceleri insanlar birbirleriyle telefon ve posta yoluyla iletişim kurmuşlardır. Zamanla faks, bilgisayar, çağrı cihazları, cep telefonları ve PDA’lar ortaya çıkmıştır. İletişim santralleri faks, e-posta, chat, SMS ve görüntülü konuşma gibi modlar içermektedir. Kullanıcılar, değişik iletişim kanallarından uygun olanını ya da seçmiş olduğunu kullanmak isterler. Güçlü bir iletişim çözümü, değişik tipte iletişim kanalları ile kolayca entegre olabilmesi için yeterince esnek olmalıdır. Email, SMS, Faks sağladığımız entegrasyon hizmetlerinin başında gelir.
E-Posta
KPI’in esnek çözümleri müşteriye hızlı cevap vermeyi kolaylaştırmak için e-mail desteği sunar. E-mail desteği Agent’ların müşteri isteklerine rekor seviyede geri dönüş sağlar. Örneğin, bir seyahat acentasında, güzergah ve yer bilgisi soran müşteriye hızla bir e-posta ile geri dönüş yapılabilir.
SMS
Cep telefonunun kullanımının artmasıyla, insanlar her türlü bilgi ve güncellemeleri hareket halindeyken almak istiyor. KPI SMS gateway’lerle ya da SMS sağlayacılarla entegre olarak müşterilerine SMS desteği sunabilmektedir. SMS küçük bilgi paylaşımlarında kullanılan bir alternatif iletişim kanalıdır. Örneğin, finansal danışmanlık durumuda, müşteriler piyasadaki dalgalanmalardan haberdar olmak isterler. Banka hesap sahipleri her bir işlem sonrası hesap bakiyesini öğrenmek isteyebilir. Bu gibi durumlarda SMS uygun bir çözüm olabilir.
Ayrıca, SMS kampanyaları hafta sonu promosyonları, fuar ve etkinlikler vs. ile ilgili tanıtım mesajları göndermek için perakende sektöründe kullanılmaktadır.
Faks
Müşterilerle firmalar arasında belge alışverişi için kullanılan bir iletişim kanalıdır. KPI, sunduğu faks entegrasyonu ile gelen ve giden faksları takip edebileceği, bilgisayar üzerinden faks gönderebilceği hizmet ve çözümler sunar.