Farklı işletmelerin kendi iş, çalışma ölçeği, şube ve altta yatan telefon teknoloji ağ yapısına dayalı farklı iletişim ihtiyaçları vardır. Onların iletişim çözümleri, iş gereksinimleri ile uyum içinde olmalıdır. Müşterilerin ihtiyaçlarını tam anlamıyla karşılayabilmek ve her müşteri için varolan çözümlerin özelleştirilmesini sağlamak kaçınılmazdır. Sahip olduğumuz esnek ve kolay uyarlanabilir teknolojimiz sayesinde her bir müşterimizin istediğini kolayca gerçekleştirebiliyoruz. IVR, CRM, Raporlama özelleştirmeleri belli başlı özelleştirme hizmetlerimizdendir.
IVR özelleştirme: IVR, gelen çağrıları yönlendirmek ve otomatik servis sağlamak için kullanılan bir araçtır. Gelen çağrıları yönlendirme için farklı iş süreçleri, farklı arama akışlarına ihtiyaç duyar. KPI, basit veya karmaşık her türlü iş süreci için çağrı akışı oluşturabilir. IVR çağrı akışı değişik ihtiyaçlara göre özelleştirilebilir. Örneğin, hesap bakiyesi sorgulamak isteyen müşteriye ilk önce dil şeçimi yaptırılabilir, daha sonra IVR sistemine entegre müşteri veritabanına bağlanarak müşteriye hesap bakiyesi okunabilir.