• Skip to primary navigation
  • Skip to content
  • Skip to footer
KPI TEKNOLOJİ ve DESTEK HİZMETLERİ

KPI TEKNOLOJİ ve DESTEK HİZMETLERİ

  • Ana Sayfa
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • Sertifikalarımız
    • KPI Kariyer
  • Ürünler
    • Call Center
    • IP Santral & Communication
    • TeleGo
    • Predictive Dialer
    • IVR
    • KPIPhone
    • Fax Manager
    • Conference Manager
    • SMS Manager
  • Çözümler
    • Müşteri Hizmetleri
    • Teknik Destek
    • Telemarketing
    • Pazar Araştırma
    • Sipariş Yönetimi
    • Bilet ve Rezervasyon
    • Raporlama Çözümleri
  • Hizmetler
    • Özelleştirmeler
    • Multimedia Entegrasyonları
    • Destek Paketi
  • İletişim
  • Facebook
  • Google+
  • Twitter

KPI Çağrı Merkezi

Müşteri hizmetleri süreç yönetimini, dağıtım ve yazılım alanlarındaki entegre hizmet modelleri ile bir arada sunabilen vizyoner bir yapıya sahiptir.
Dinamik ve profesyonel kadromuz ile firmanıza özel çözümler sağlayarak, sektörünün 21. yüzyılda ulaştığı kalite ve teknoloji seviyesine taşınmasını sağlıyoruz

Biz Kimiz?
Çalışma ve uzmanlık alanları Telekomünikasyon sektörü içinde; Çağrı Merkezi Uygulamaları, IP Tabanlı İletişim Platformları ve Sesli Mesaj Sistemleri olan, bu alanlarda yazılım geliştirip, danışmanlık veren ayrıca donanımları tedarik eden KPI Bilişim Sistemleri, sektörde on yıla yaklaşan deneyimlerini paylaşmak için 2010 yılında kurulmuş genç ve yenilikçi bir firmadır.

KPI Bilişim Sistemleri, vizyon olarak kendisine teknolojik doktrin üretmeyi, ürettiği bu doktrinleri müşteri ve iş ortakları ile oluşturduğu ekosistemde paylaşmayı amaç edinmiştir. Bu paylaşımın araçları; kurumsal iletişim platformları, çözüm odaklı danışmanlık yapmak ve yüksek teknolojili yazılım çözümleri geliştirmektir.

Neden Biz?
Müşterilerimiz bizim değerlerimizdir ve onların ihtiyaçlarını elimizden geldiğince karşılamaya çalışıp, bağlılık ve çabalarımızla onları her zaman tatmin etmeye çalışırız. Müşterilerimizle ilgilenirken, sadece işlerinin teknolojik boyutlarıyla kendimizi sınırlandırmayız. Aynı zamanda telekomünikasyon sektörü ve Çağrı Merkezi Çözümlerindeki tüm kapsamlı bilgilerimizi kullanarak onlara destek vermeye çalışırız.

Müşterilerimiz ve onların çıkarlarına olan bağlılık ve ilgimiz müşterilerimizi o kadar etkiledi ki, hizmetlerimizle başarıyı bir kez yaşadıktan sonra bizi tercih etmeye devam ettiler. Sıkı çalışmamızın meyvalarını artık alıyoruz ve bugün bunun faydalarını yeni teklif talepleri ve devam edem işlerden, her geçen gün artan dönüşler şeklinde alıyoruz. Bizim için hiçbir şey müşterilerimizin işlerini tekrar bize yaptırmak için duydukları güvenden daha etkin olamaz. Bunu gerçekten herşeyin üzerinde tutuyoruz!

Müşterilerimizin tüm ihtiyaç ve beklentilerini tam anlamıyla karşılayabilecek esnek ve dinamik yapı, %100 müşteri memnuniyeti için kaliteli ve stabil bir sistem, sunduğumuz teknoloji ve yeniliklerle varolan ürünlerden hep bir adım önde olmak bizim olmazsa olmazlarımızdır. İletişim sektöründe başarılı projeler üretmek ve bu alanda fark yaratmak en büyük hedefimizdir.

Ne Yapıyoruz?
KPI, Bilişim Haberleşme Teknolojileri (ICT) en son yenilik ve konseptlerin üzerine çalışarak, sunduğu ürün ve çözümlerde hep yenilikçi olmuştur. KPI’in stabil çözümleri hem çağrı merkezleri hem de işletmeler için müşteri etkileşimlerini arttırır. Eski çağrı merkezi teknolojisini multi-boxed yaklaşımla yeniden yazarak, KPI size entegre özellik – zengin haberleşme suitleri verir. KPI’in müşteri etkileşimleri, yönetim çözümleri, Predictive Dialing, IVR, ACD, Ses kaydı, Raporlama & Quality monitoring, CTI & CRM, Veritabanı ve multimedya iletişiminin kapasitelerini birleştirerek, işinize değer katar.

Uzmanlık alanlarımız, Çağrı Merkezi Yönetim Uygulamaları, Akıllı Santral Sistemleri, Faks Sunucu, Konferans Yöneticisi, Yazılı, Sesli ve Görsel Mesajlaşma Platformları üzerine yoğunlaşmıştır. Bunun yanında .Net teknolojileri ve açık kaynak kod tabanlı iletişim uygulamaları da ilgi alanlarımız dahilindedir.

Hizmet Sağladığımız Sektörler
KPI, iş süreçlerinin doğası veya büyüklüklerinden bağımsız olarak farklı sektörlede işletmeler ve iletişim merkezleri için anahtar teslimi çözümler sunmak amacıyla çalışmalarını sürdürmektedir.

KPI’in geliştirdiği tüm uygulamalarında gözettiği mantık şudur; temel ihtiyaçlar sistem içinde varsayılan olarak bulunur, müşteriden gelecek taleplere göre özelleştirmeler belirlenir ve ihtiyacı tam olarak karşılayacak programlar ortaya çıkarılır. Bu esnek yapı sayesinde, sektörel çözümlerin oluşturulması oldukça kolaydır.

Hizmet sağladığımız başlıca sektörler;

  • Bankacılık
  • Pazar Araştırma
  • Bilişim
  • Telekomünikasyon
  • Seyahat & Ulaşım
  • Eğitim
  • Denizcilik
  • E-Ticaret
  • Güvenlik
  • Perakende
  • Sağlık
  • Sigorta
  • Sanayi

İş Ortağımız?
 

 

KPI Teknoloji şirket sunumuna LINK üzerinden erişebilirsiniz!

KPI Teknoloji ve Destek Hizmetleri A.Ş.

25 farklı müşteri | 500+ çalışan | 40 farklı proje...

Footer

Sosyal Medya

bizi takip edin...
  • Facebook
  • Google+
  • Twitter
  • YouTube

İletişim

T: +90 216 912 11 88
F: +90 216 225 50 55
E: info@kpiteknoloji.com.tr

Lokasyon

Suadiye Mahallesi Bağdat Caddesi
Cemal Apartmanı Blok:393/1 No:22
Kadıköy / İSTANBUL

Copyright © 2025 · KPI TEKNOLOJİ VE DESTEK HİZMETLERİ A.Ş.