KPI sunduğu profesyonel bakım destek hizmeti sayesinde Call Center uygulamalarınızın sağlıklı ve devamlı çalışmasını sağlayarak, hizmet kalitenizi ve iş verimliliğinizi artırır. Müşteri Destek ekibi günde 24 saat yılda 365 gün çalışır ve işinizin bir devamı olarak konuşlandırdığınız KPI Call Center ürünüyle birlikte devamlı başarınıza ve büyümenize odaklanmıştır. Esnek ve gelişmiş destek seçenekleri, destek düzeyini şirketinizin özel ihtiyaçlarına uygun olarak ayarlamanızı sağlar.
Standart Destek Paketi
Müşteri Desteğine ulaşmanızın üç yolu vardır:
- Müşteri Destek Portalı: Durumu online olarak oluşturabilir, güncelleyebilir, görüntüleyebilir ve müşteri destek portalı aracılığıyla bilgi tabanımızda arama yapabilirsiniz. Portala erişim sağlamak için, müşteri giriş sayfasından sadece sanal call center uygulama portalına girin ve Müşteri Desteğini seçin.
- E-posta: Bize info@kpicall.com.tr adresinden e-posta yollayabilirsiniz. Bu sizin problem tanımınızla otomatik olarak bir konu oluşturacaktır.
- Telefon: En hızlı şekilde cevap almak için, KPI müşteri destek numaramızdan agent’larımızı arayarak görüşebilirsiniz.
Premium Destek Paketi
Call Center’ınıza bir yönetici koymak istemiyorsanız, sizin adınıza yapması için bunu KPI’e bırakın. Premium destek servislerinde, firma bünyesinde call center uzmanlığı kurmak istemeyen veya bizim profesyonel destek personelimizin destek erişime ihtiyaç duyan KPI müşterileri için hazırlamış olduğumuz bir pakettir. Ayrıca her KPI ürünüyle standart olarak verilen birinci sınıf 24/7/365 destek hizmetinden de yararlanabilirler. İstenildiğinde destek elemanlarımızla saatlik paket seçenekleri ile çalışmanız size büyük esneklik ve kolaylıklar sağlar.
Her KPI ürününün içerdiği desteğe ek olarak Premium Destek Paketi aldığınızda, aynı zamanda aşağıdakilerine de sahip olursunuz:
- Tier 3 Desteği (Pazartesi– Cuma sabah 7’den akşam 7’ye)
- Özel Hesap Yöneticisi
- Düzenli Hesap Kontrolleri
- Danışma Saatleri
- Hızlandırılmış Hizmet Düzeyi
- Aylık Kullanım Raporları
- Proje Yönetimi ve Koordinasyon
- Kişiselleştirilmiş Yeni Sürüm Eğitimi
KPI Geliştirici Programı sayesinde call center’larını bir üst seviyeye taşımak isteyen programcılar, danışmanlar ve bilişim teknolojisi uzmanları için geliştirici desteği sağlar.