Üstün müşteri hizmeti, her firmanın başarısı için ayırt edici bir faktör olarak rol oynamaktadır. Ayrıca, yeni bir müşteri elde etmek ya da rakip firmadan müşteri çekmek, güncel bir müşteri ile tekrar iş yapmaktan daha pahalıdır. Bu çözüm, süreci sadece otomatikleştirmekle kalmaz ayrıca çapraz satış ve yukarı satış için fırsatlar sunarak iş kapasitesini artırmak amacıyla da etkin şekilde kullanılabilir.
Yapılan araştımalara göre, müşteri hizmetlerine gelen çağrıların büyük çoğunluğu benzer sebeplerden kaynaklanan rutin aramalardır ve bu aramalar sistem tarafından kolaylıkla çözülebilir. Sadece kompleks aramalar müşteri temsilcisine yönlendirilerek iş ve zamandan büyük kazanımlar elde edilebilir. Doğru bir çağrı merkezi çözümü ile minimum kurulum, bakım ve genişletme masrafı ile yüksek kalitede hizmet sağlayabilirsiniz.
İdeal bir müşteri destek merkezi, yönetim ve kalite kontrol için tüm sistemi kuşbakışı olarak görebilmeli, sorunları, süreci olumsuz etkilemeden önce belirlemeli ve gerekli düzeltici müdahalelerde bulunmalıdır. Böylece eğitim ve istihdam maliyetlerini azaltmaya yardımcı olur ve iş gücünün yönetiminde esneklik sağlar. Bu hizmet iş perspektifinden bakıldığında gerek maliyetleri düşürerek operasyonel verimliliği artırmak gerekse yeni müşteri kazanımı sağlayarak bir çözüm sunmaktadır.
KPI ses kaynak tahsisi, tutarlı bir kullanıcı deneyimi ve yüksek hizmet kalitesi ile en yüksek müşteri memnuniyeti sağlayan birinci sınıf bir hizmet sağlamaktadır. Akıllı Yönlendirme, Gelişmiş Kuyruk Yönetimi, Çağrı Akış ve IVR Designer gibi gelişmiş birçok özellikleri ile kullanıcı deneyimini geliştirir.
Çözüm Taslağı
Call center ister birkaç agent’tan isterse yüzlerce agent’tan oluşsun, KPI Call Center, gelen çağrıların sadece etkin ve verimli olarak yönetilmesini değil aynı anda bunların artan gelir olanakları sağlamasını temin etmeniz için ihtiyaç duyduğunuz özellikleri içerir. Call Center ürünümüzü aldığınız zaman aşağıdaki faydaları da sağlayacaksınız:
- Profesyonel çağrı özellikleri, kolay kullanılabilen iletişim arşivi
- Dünya çapında yüksek derecede üretken ve koordine agent’lar
- Talebe bağlı olarak esnek ölçekte büyütme ve küçültme imkanı
- Azaltılmış altyapı ve bakım masrafları
KPI’in çözümleri, call center altyapı masrafları ve zorluklarını azaltarak birinci sınıf müşteri hizmeti deneyimi sunmanıza odaklanmanızı sağlar.
Çözüm Faydaları
Geliştirilmiş Müşteri Memnuniyeti
Kuşkusuz, müşteri memnuniyeti müşteriyi elde tutmayı sağlar ve sonuç olarak da karı doğrudan etkiler. KPI Call Center Inbound çözümü, müşterileri çağrı gelir gelmez doğru agent’lara yönlendirir ve ihtiyaç duydukları bilgileri almalarını sağlar. Müşteriler birbirini tekrar eden bilgiler yüzünden sinirlenmeyecek ve onlara hizmet veren agent’ın iletişime geçişinden memnun olacaklardır.
Gelirlerinizi Artırın
Birçok şirket yöneticisi için, call center’lar maliyet merkezleriyle eş anlamlıdır. KPI Call Center maliyet merkezinizi bir kar merkezine dönüştürmenizde size yardım eder. Her bir çağrının etkin olarak uygun agent’a yönlendirilmesini sağlayarak, yukarı ve çapraz satış olanaklarını maksimize edebilirsiniz. Diğer bir deyişle, müşterileriniz call center deneyiminden memnun kalırsa onların artan bağlılığını kazanır ve onlarla ilave ürünler ve hizmetler hakkında konuşma olanağını elde edersiniz.
True Virtualization
KPI Call Center, önde gelen call center yazılımı olarak, call center’ınızı işletirken ve konuşlandırırken nihai esnekliği sağlamak için VoIP ve web tabanlı uygulamaları geliştirir. Agent’larınız merkezde veya evde olsun, hepsi açık ve güvenilir bir haberleşme kanalına erişecektir. Buna ilaveten, mesaj yayınlama özelliğimizle supervisor ve yöneticileriniz günlük operasyonları gerçek zamanda takip edebilecek, agent’lar kendi aralarında haberleşebileceklerdir.
Ölçeklendirilebilirlik
Bir ürün lansmanı veya şirketin büyümesi nedeniyle üretiminizi arttırıyorsanız, KPI’in Call Center çözümü kapasite kısıtlamaları ve lisans alma zorluklarını dert etmeden kapasitenizin arttırmanızı sağlar. KPI tek bir gün içerisinde gerekirse hızlıca personel eklemenizi sağlar. Sadece ihtiyacınız olan şeyleri kullanmanızdan dolayı, sadece yılın en yoğun zamanlarında gerekli olan fazla kapasiteyle boğulmazsınız.