Inbound, Outbound ya da Blended Çağrı Merkeziniz İçin Kusursuz Çözüm
Call Center ürünümüz, çağrı merkezi işlemlerinizi etkin bir şekilde gerçekleştirmek için gereken tüm özellikleri kapsamaktadır. KPI ürün hattının inbound ve outbound işlevselliğinin genişliği, talep edilen çağrı merkezi yazılım sağlayıcıları arasında rakipsizdir.
KPI; Inbound, Outbound ya da Blended çağrı merkezleriniz için kusursuz çözümler sunar. İş akış süreçlerine uygun, kolay yönetilebilir ve dinamik yapısı sayesinde çağrı merkeziniz her an ihtiyaç duyulduğu şekilde çalışır. Ürünümüz ile gelen/giden çağrıları isteğiniz ve ihtiyaçlarınız doğrultusunda yönlendirebilir ve raporlayabilirsiniz. Ürünümüz her yönüyle;
- Bütçenize uygun ve fonksiyonel
- Kolay ve hızlı uygulanabilirliğe sahip
- Öğrenmesi ve kullanımı kolaydır.
Müşterilerinizi Şaşırtmak için İhtiyacınız Olan Herşey
Geniş özellikleri ile ihtiyacınızın tamamını karşılayan call center yazılımımız, maliyetlerinizi düşürürken size müşterilerinizi memnun etme olanağı sağlamaktadır. Siz kontaklarınızla konuştukça firmanızın mali gücüde artar.
Call Center Ürünümüz İle Sahip Olacağınız Avantajlar
- Yüksek maliyetli ek yatırımlara ihtiyaç olmadan sistemin genişlemesine olanak sağlar.
- Gelişmiş gelen çağrı yönetimi sayesinde yüksek müşteri memnuniyeti ile satışların yükselmesini sağlar.
- Anlamlı, kapsamlı rapor analiz sonuçları ile hedeflere hızlı bir şekilde ulaşma imkanı sunar.
- Görüşme kayıtları ve anlık dinleme seçenekleri sayesinde agent’ların müşteriye daha iyi hizmet vermesini sağlar.
- Müşterilerin hızlı ve kaliteli servis beklentileri, gelişmiş IVR yönetimi ile gereksiz arama transferlerine ve beklemelere gerek olmadan, müşteriler en uygun agent’lara yönlendirilerek karşılanır. Agent’lardan biri aramayı karşıladığında müşteri bilgileri anında bilgisayar ekranında görünür. Böylece agent’lar hızlıca müşteri bilgilerine odaklanarak müşterilere hızlı ve doğru hizmet verebilir.
- Call Center ürünümüzün Yönetim Portalı web tabanlı bir yazılımdır. Böylece internetin ve bilgisayarınızın olduğu heryerden sisteminizi yönetebilir, çağrı bilgilerinizi ve raporlarınızı görüntüleyebilirsiniz.
- Call Center ürünümüz ile maliyetlerinizi düşürebilirsiniz. Xantos Call Center yönetim portalı sayesinde destek ihtiyacınızla birlikte destek maliyetlerinizde düşer. Ayrıca kolay kullanımı ile operasyonel maliyetlerinizin de düşmesine olanak sağlar.
- Call Center ürünümüzün sahip olduğu teknoloji ve esnek yazılım mimarisi sayesinde varolan uygulamalarınızla kolayca ve kısa sürede entegrasyon sağlanabilir.
- Küçük, orta ve büyük ölçekli çağrı merkezleri için yüksek donanım yatırımlarına ihtiyaç duymayan düşük toplam sahip olma maliyetli bir çözümdür.